نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قدس در سال جاری با حضور علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ نخستین  نشست ستاد سامان ازدواج و ستاد ساماندهی امور جوانان و قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، شهرستان به ریاست وحید گلی‌کانی فرماندار قدس، با حضور علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، سید روح اله طوسی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و اعضای ستاد در سالن جلسات شهید شاه‌بوداغیان فرمانداری برگزار شد.

علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به کاهش ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی و افزایش نشاط در جامعه گفت: همه دستگاه‌های اجرایی درسال جاری برنامه‌های خود را در این موضوعات ارائه دهند و ادارات مربوطه در این خصوص جهت تحقق وعده‌ها حمایت داشته تا بتوان شهرقدس را به‌عنوان قطب اصلی پیشرفت در حوزه ورزش و جوانان در غرب استان تهران معرفی کنیم.

علی جوادی با تاکید بر ظرفیت‌های موجود در اشتغال جوانان  ادامه داد: شهرقدس مستعد پذیرش نیروی کار است و برای سلیقه‌سازی ایجاد نیروی کار متخصص در بخش‌های مختلف باید دفاتر ترویج اشتغال را داشته باشیم.

در ادامه وحید گلی کانی فرماندار شهرستان قدس بیان کرد: در حوزه اوقات فراغت بایستی به صورت برنامه محور فعالیت نمائیم و باتوجه به اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اشتغال می‌باشد، شعار اوقات فراغت امسال در شهرستان نیز” جوانان و اشتغال آینده” با محوریت برگزاری کلاس‌های مهارت آموزی است.

همچنین در این نشست مسائل اشتغال، فرزندآوری و ازدواج جوانان و موضوعات مربوط به دفاتر مشاوره ازدواج و راه‌های جلوگیری از طلاق و مصوبات جلسات قبل بررسی شد.