قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب شرکتی وردپرس

بمناسبت هفته هلال احمر/ دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان با رئیس هلال احمر شهرستان قدس

حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته هلال احمر با مجتبی طاعتی مدیر عامل، پرسنل خدوم و جوانان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان قدس دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حسن پارسافر ضمن تبریک هفته هلال احمر به مدیر، کارکنان و اعضای این خانواده بزرگ، اظهار کرد: حضور در جمع خانواده هلال احمر حس خوبی دارد و عضویت در این نهاد خدوم و ارزشمند در حوزه های امدادی، خدماتی به ویژه حوزه جوانان که در راستای تربیت و آموزش جوانان گام بر می‌دارد بسیار ارزشمند  است.

پارسافر در ادامه عنوان کرد: هلال احمر نهادی ارزشمند و جذاب است که جوانان مشتاق به فعالیت در این مجموعه هستند و ضروری است فراتر از توان و دستورالعمل ها برای این جوانان در راستای تربیت، آموزش، توانمندسازی برنامه ریزی و فعالیت های متنوعی تعریف و اجرا کرد.

مجتبی طاعتی با اشاره به اینکه جوانان پتانسیل اصلی جمعیت هلال احمر هستندگفت: با توجه به اینکه بخش اعظم نیروهای این جمعیت را جوانان تشکیل داده اند و حوزه فعالیت آنها نیز مستلزم داشتن مهارت، تکنیک، شور و هیجان، نشاط و خلاقیت بوده، لازم است در راستای فعالیتهای مشترک بر این تناسب ها توجه ویژه ای گردد.

نظرات کاربران

دیدگاه ها بسته شده اند.