جلسه شورای ورزش بخش و هماهنگی اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در روستاهای شهرستان قدس به میزبانی بخشداری مرکزی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این جلسه به ریاست رضا حیدری بخشدار مرکزی و با حضور حسن پارسافر رئیس، معاون فنی ورزشی، مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان، دهیاران و روسای شوراهای روستا دانش، هفت جوی، زرنان بالا و پایین و نیز رئیس ورزش روستایی ، عشایری و بازی های بومی محلی شهرستان قدس برگزار شد.

بخشدار مرکزی شهرستان قدس تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: یکی از رویکردهای اصلی ما در راستای ایجاد پویایی در روستاها توجه ویژه به امر ورزش است و در این زمینه از اجرای برنامه‌های ورزشی در روستاها و تلاش برای توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و نشاط و سلامتی اهالی روستاها حمایت می‌کنیم.

پارسافر رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان قدس با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر با شعار « ورزش، تندرستی و ایران قوی» اظهار کرد: در این هفته برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی از جمله غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده های شهدا، برگزاری همایش های کوهپیمایی و پیاده روی برگزاری رویدادهای ورزشی و …. در کل شهرستان قدس برگزار خواهد شد.

گفتنی است براساس برنامه ریزی صورت گرفته و در جهت ترویج ورزش در روستاها و تقویت نشاط و شادابی در بین نوجوانان و جوانان، مسابقات و همایش های ورزشی در روستاهای سطح قدس برگزار میگردد.