رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس گفت: ایجاد تعامل و همکاری میان این دو دستگاه موثر در جامعه، بی شک به رشد و توسعه ورزش کمک خواهد کرد .

به گزارش روابط‌ عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حسن پارسافر در نشست با مهدی چیوایی رئیس جدید اموزش و پرورش ضمن تبریک انتصاب ایشان بیان کرد: ادارات ورزش و جوانان و آموزش پرورش نمی توانند از هم جدا باشند چرا که ساختار حرکتی اکثر ورزشکاران در مدارس آغاز می شود و برای رسیدن به قله های قهرمانی نیز نقش اداره ورزش و جوانان بسیار تاثیر گذار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس اضافه کرد: استعداد یابی، نقطه عطف ورزش محسوب می شود و می بایست این مهم را از مدارس آغاز کنیم و این امرهم اینک با تعامل اداره آموزش و پرورش این شهرستان درحال انجام است و بر این باوریم که اگر در مدارس این افراد خوب شناسایی شوند، آنگاه مربیان به راحتی می توانند ورزشکاران مورد نظر خود را جذب نمایند و به صورت حرفه ایی با آنها کار کنند.

چیوایی ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری به وجود آمده دو دستگاه گفت: لازم است در این زمینه نیز کار گروهی تشکیل شود تا به نتیجه های مطلوبی برسیم و به جوانان بهتر خدمت کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش با اشاره به ظرفیت ها و‌‌‌ پتانسیل موجود در شهرستان قدس گفت: امیدواریم با نهادینه کردن ‌ورزش در بین مردم به خصوص نوجوانان و ‌جوانان بتوانیم جامعه ای سالم و‌ شاداب و دور از معضلات اجتماعی داشته باشیم.