نشست بررسی مشکلات حوزه فوتبال شهرستان به ریاست وحید گلی کانی فرماندار قدس و با حضور حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان، دبیر هیأت فوتبال استان تهران، اعضای شورا، شهردار و دیگر مسئولین در سالن جلسات شهید شاه‌بوداغیان فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، وحید گلی‌کانی در نشست بررسی مشکلات حوزه فوتبال شهرستان بیان کرد: افزایش شور، نشاط و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از ضروریات می‌باشد و ما نیز به این امر آگاه هستیم بنابراین یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم در رابطه با این موضوع و افق شهرستان قدس نیز در حوزه ورزش براساس همین امر ترسیم شده است.

وی افزود: اقداماتی در راستای افزایش سرانه‌های ورزشی در شهرستان مانند بازسازی استخر آبشار بعداز ۴ سال و زمین فوتبال شهدای شهرقدس، ساخت استخر دوقلو، شروع عملیات ساخت‌و‌ساز استخر دانش‌آموزی بعداز ده سال، کلنگ‌زنی سالن تنیس در هفته دولت و زمین پینگ پنگ در نیمه شعبان، افتتاح زمین چمن مصنوعی حضرت ولیعصر (عج) و دیگر موارد انجام شده اما با استانداردهای لازم فاصله دارد.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: متولیان حوزه ورزش نسبت به تقسیم‌بندی هیأت مختلف‌ و فدراسیون‌ها در قالب گروه‌های متعدد در راستای بیان مطالبات آن‌ها اقدام کرده‌اند و همه ما در این حوزه دارای مسئولیت‌هایی هستیم که می‌بایست به صورت برنامه محور در راستای تقویت این حوزه فعالیت شود.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس گفت: در حوزه فوتبال گله‌مندی‌هایی وجود دارد که بایستی این دغدغه‌ها را مدیریت کنیم چراکه این رشته ورزشی در زندگی جوامع همواره جریان دارد و به عنوان یک ورزشی همگانی است بنابراین می‌بایست زیرساخت‌های این حوزه را افزایش و نسبت به استانداری‌سازی زمین‌های فوتبال حال حاضر اقدام شود.

گلی‌کانی عنوان کرد: از ظرفیت‌های موجود در شهرستان بایستی استفاده کرد و مجموعه مدیریت شهری در این حوزه نباید نگاه انتفاعی داشته باشد، همچنین ما به دلیل شناخت و آشنایی با مشکلات این حوزه نسبت به برگزاری این جلسه اقدام کردیم و خروجی آن در اجرا مشخص خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان نسبت به تعیین تکلیف مکان استقرار هیات فوتبال اقدام نماید و باتوجه به اینکه یکی از سیاست‌های ما نیز جمع‌آوری مراکز غیرمجاز است بنابراین تمامی مدارس فوتبال فاقد مجوز نسبت به کسب آن اقدام نماید.