وحید گلی کانی با حضور در محل اجرای پروژه های ورزشی، ضمن بازدید میدانی از نزدیک در جریان پیشرفت و چگونگی مراحل کار آنها قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ با توجه به اینکه شهرقدس یکی از مناطق کم برخوردار از حیث سرانه ورزشی بوده که تکمیل این طرح ها از خواسته‌های اساسی و ضروری مردم شریف و ورزشکاران این شهرستان است.

به همین منظور در این برنامه یکروزه فرماندار قدس پس از بازدید میدانی از زمین چمن شهدا و استخر آبشار، ضمن اطلاع از نحوه قطعی انشعابات آب و برق “استخر آبشار” به دلیل عدم فعالیت و مانده حساب، بلافاصله با تماس تلفنی در جهت رفع آن دستورات لازم را به روسای ادارات آب و برق صادر کرد.

در ادامه فرماندار در تماس تلفنی دیگر پیگیر تسریع روند تکمیل زمین چمن شهرستان قرار گرفت و قول مساعد آن را از علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران دریافت کرد.

پیشتر نیز علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران طی بازدیدی از این مجموعه ها اعتبارات و بودجه های لازم را تخصیص داده بود.

گفتنی است در برنامه بازدید امروز محمدجانی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.