نشست کمیته تخصصی ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان قدس، با هدف تشریح و تبیین برنامه های گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ریاست حسن پارسافر مسئول کمیته ورزش و جوانان این ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این نشست در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر برنامه های دهه فجر هیاتهای ورزشی در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان تشکیل شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با اشاره به ‌ضرورت توجه ویژه به نشاط و شادابی شهروندان به ویژه ورزشکاران و جوانان تصریح کرد: در نظر داریم با هدف بهره ‌مندی هرچه بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های موجود، در این شهرستان برنامه‌های متنوعی در دو بخش فرهنگی و ورزشی که توسط اداره و هیاتهای ورزشی پیش بینی ‌شده است را با هماهنگی دستگاههای اجرایی برگزار نماییم.

حسن پارسافر، تجلیل از خانواده معزز شهدا، غبارروبی مزار شهدا، نشست با ورزشکاران و جوانان، برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه فرهنگی و جوانان، برگزاری رویدادها و مسابقات ورزشی، تجلیل از پیشکسوتان، افتتاح پروژه های ورزشی (در صورت تکمیل) را از جمله برنامه های پیش بینی شده در دهه مبارک فجر عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: جامعه ورزشی شهرستان قدس نیز همانند سال های گذشته برای بیعت مجدد با آرمان های انقلاب و ولایت و نمایش حضور جوانان در صحنه های انقلاب، حضور حداکثری با لباسهای متحد الشکل ورزشی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال خواهند داشت.
در ادامه این نشست حاضرین نقطه نظرات خود را مطرح در خصوص برگزاری هر چه بهتر برنامه های فرهنگی ورزشی اعلام آمادگی کردند.