مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در نشست با نخبگان ورزشی علمی و فرهنگی شهرستان قدس بر ضرورت نیازهای آنان همچنین بررسی و برطرف شدن مشکلات این قشر از جامعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ علی جوادی در این نشست پس از استماع موضوعات مطروحه نخبگان اظهار کرد: داشته های خوب فرهنگی ورزشی این شهرستان برنامه ریزی جدی را برای تحول در همه لایه های وظیفه اداره ورزش و جوانان شهرستان تعریف می‌کند که با مصوبات این سفر حمایت‌های لازم از سوی فرماندار، اداره کل و نماینده مجلس شورای اسلامی را در بر خواهد داشت.

جوادی ادامه داد قدس یکی از مناطق پرظرفیت استان تهران به شمار می رود که برای رونق توسعه آن می بایست مسئولان بومی منطقه برای ارتقاع آن تلاش کنند چرا که مسئولان این شهرستان به ویژه فرماندار جهادی افرادی لایق شایسته، پای کار و پویا هستند که می توانند ظرفیتهای مختلف را در راستای رونق این منطقه بسیج کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران همچنین در خصوص انتصابات خود در حوزه ورزش استان تهران نیز پرداخت و گفت: این انتصابات در راستای رسیدگی به مشکلات و همچنین توجه به قشر جوان ورزشکار در سطح استان تهران است چرا که یکی از اهداف مهم ما این است تا اقشار مختلف جامعه ارتباط خوبی را با مسئولان برقرار کنند.

جوادی همچنین به انتصاب سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس اشاره کرد گفت: حسن پارسافر یکی از مدیران جهادی، با تجربه و جوان گرا، است که این ضرورت می تواند به رفع بسیاری از مشکلات ورزشی در این شهرستان ختم شود.

گفتنی است نشست نخبگان ورزشی علمی فرهنگی با محوریت اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن همایش شهید فخری زاده فرمانداری برگزار شد.