جلسه کمیته تخصصی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان قدس به ریاست نادر ممیلو رئیس اداره،با حضور نسرین طاهری مسئول امور جوانان اداره ورزش و جوانان کارشناسان و نمایندگان دستگاههای اجرایی با هدف بررسی غنی سازی برنامه های اوقات فراغت تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ در این جلسه نادر ممیلو رئیس اداره ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بر اهمیت برنامه ریزی پرکردن ساعات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه تاکید کرد و گفت: تدوین برنامه های مناسب و جامع جهت غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان از جمله مهمترین راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس همچنین ایجاد و گسترش فضاهای مناسب و مطلوب برای گذران اوقات فراغت و ارائه طرح‌های عمومی متنوع که به نحوی به کیفیت و کمیت گذران اوقات فراغت کمک کند‌، را ضروری دانست و خواستار اهتمام ویژه کلیه دستگاه های زیربط شهرستان بر این موضوع شد.

در پایان بعد از تبادل نظر اعضا مواردی در خصوص اوقات فراغت دستگاهها به تصویب رسید و مقرر شد کلیه دستگاههای عضو در خصوص غنی سازی اوقات فراغت برنامه ها ی خود را به کمیته مشخص شده اعلام نمایند.