سرپرست اداره ورزش جوانان شهرستان قدس با اشاره به ظرفیت شهرستان در ورزش بدنسازی و پرورش اندام گفت: شهر قدس می تواند میزبانی رقابتهای کشوری، بین المللی این ورزش را برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به ظرفیت های شهرستان قدس اظهار داشت: یکی از سیاست های فدراسیون همواره توجه به مناطق کمتر برخوردار و برگزاری مسابقات در این مناطق است. هدف ما از برگزاری مسابقات فقط نباید مباحث فنی باشد؛ بلکه یکی از رسالت های اجتماعی فدراسیون کمک به ورزشکارانی است که در این مناطق فعالیت می کنند.

بعد از این نشست، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به همراه علی حبیب اللهی سرپرست سازمان لیگ، حسین جلالی دبیر سازمان لیگ، ابراهیم کمانی رییس کمیته مسابقات و مصطفی شکوهی مسئول امور اداری فدراسیون، نادر ممیلو سرپرست، یداله کرمی مسئول فنی ورزشی اداره ورزش و جوانان، علی مردانی رئیس و اعضای هیات پرورش اندام شهرستان قدس، امکانات ورزشی شهرستان قدس شامل استادیوم ۲۵ هزار نفری، تالار فرهنگ و هنر، سالن ورزشی سپاهو خانه کشتی را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.