رقابتهای تیراندازی بین باشگاه های پیشرو (شهرقدس)، ارسنجان فارس و پنها در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، این مسابقات به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۷۰ تیرانداز به صورت آنلاین در سه باشگاه ، پیشرو شهر قدس،ارسنجان فارس و پنها استان تهران به صورت آنلاین در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی روز شنبه ۴ بهمن ماه برگزار شد.

در پایان این رقابتها در رده سنی نوجوانان رشته تپانچه بادی، معصومه رحیمی و فائزه نعمتی هر دو از ارسنجان فارس و مریم یعقوبی از پیشرو به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رده سنی نوجوانان رشته تفنگ بادی نیز، یلدا سلیمانی و معصومه محمدی هر دو از پیشرو اول و دوم شدند و هانیه دهقان از ارسنجان فارس سوم شد.
در رده سنی نونهالان رشته تپانچه بادی هم، علی دهقان، محمدپارسا دهقان و فاطیما رضایی هر سه از ارسنجان فارس به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در پایان رده سنی نونهالان رشته تفنگ بادی، فاطمه ثنا وادونی، کیاوش ترابی و علی اصغر رضا نژاد هر سه از پیشرو به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.