ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قدس با محوریت هویت به ریاست دکتر واثقی فرماندار شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس؛ دکترلیلا واثقی فرماندار قدس در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ضمن تاکید بر ضرورت توجه به هویت بخشی به جوانان و اهمیت ویژه آن در پیشبرد و توسعه فرهنگ شهر عنوان کرد:برای رسیدن به اهداف تربیتی و فرهنگی باید آموزش را جدی گرفت.

وی در ادامه افزود:بنابراین دستیابی و بسط و گسترش هویت فرهنگ جوانان باید با استفاده از روش ها، تکنیک ها و ابزارهایی چون آموزش به ویژه آموزشهای فرهنگی، پرورشی و … باشد.

لیلا واثقی عنوان کرد:استفاده بهینه از اوقات فراغت گامی در جهت تقویت و پرورش هویت جوانان محسوب می شود و باید برای تمامی لحظات جوانان برنامه های دقیق ، امید بخش و پرنشاط برنامه ریزی شود.

 مقام عالی دولت در شهرستان در ادامه به مسئولیت مهم و خطیر ارگانهایی چون آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص اشاره کرد و تاکیدکرد: امرتعلیم و تربیت جوانان در تمامی جهات سربلندی شهر و کشور را به همراه خواهد داشت.

در ادامه حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل اظهار نمودند: هویت دینی و ملی نقطه قوتی در بین جوانان می باشد لذا می بایستی در این ستاد به دنبال راهکارهای هویت بخشی و مشارکت پذیری در حوزه جوانان باشیم تا بتوانیم برای تقویت انواع هویت از جمله هویت فرهنگی برنامه ریزی کرد.