دومین جلسه مجمع خیرین ازدواج و جوانان با حضور محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان، نسرین طاهری مسئول امور جوانان، ناصر نیک افشار رئیس اداره بهزیستی، خیرین و نمایندگان برخی ادارات در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ در ابتدای جلسه محسن حسینی با اشاره به اینکه ازدواج پیوندی مقدس و عاملی مطلوب در تأمین سلامت جامعه و دوام و بقای نسل است اظهار داشت: اهداف کلی از تشکیل این مجمع،کمک به امر ازدواج جوانان با هدف توسعه و ترویج ازدواج به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار و بهره مندی از ظرفیت ها و توانایی های موجود خیرین و فعالان حوزه ازدواج در شهرستان می باشد.

وی افزود:بنای خانواده بر مبنای پایداری، تحکیم می یابد، لذا تسهیل در امر ازدواج و سامان بخشیدن به زندگی نسل جوان و کوشش برای تحکیم بنیان خانواده از مهمترین وظایف و مسئولیت ها به شمار می رود، از این رو مجمع خیرین ازدواج می‌تواند مشکلات جوانان را در زمینه تامین مسکن و جهیزیه حل کند و از تشکیل این مجمع حمایت می کنیم.

در ادامه متین زاده رئیس موسسه خیریه امام حسن (ع) عنوان نمود: اعضا و خیرین این مجمع در زمینه تأمین هزینه‌های مالی ازدواج جوانان، کمک به آن‌ها برای شروع به زندگی و خرید جهیزیه اقدام خواهند کرد. امیدواریم این امر در کنار دیگر اقدامات انجام شده در حوزه ازدواج، منجر به بهبود شرایط ازدواج جوانان شود.