دومین نشست هم اندیشی مسئولان هیات های ورزشی قدس با محوریت برنامه ریزی هفته تربیت بدنی و ورزش و ارائه گزارش مکتوب شش ماه اول سال جاری صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، در این جلسه که به ریاست دکتر لیلا واثقی فرماندار و با حضور پودینه معاون فرماندار، حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان و تمامی مسئولان هیات های ورزشی برگزار و مسائل، مشکلات هیات ها بررسی و در راستای بهبود شرایط تصمیماتی اتخاذ شد.

دکتر لیلا واثقی در جمع روءسای هیاتهای ورزشی با اشاره به اینکه هزینه کردن در حوزه ورزش سرمایه گذاری است افزود: دغدغه هیات های ورزشی، جذب حامی مالی و رفع مشکلات مربوطه به آن است، که امیدوارم با پیگیری هایی که از طرف سرمایه گذران بخش خصوصی خواهم داشت، در جهت ارتقاء وضع موجود با اولویت رشته های شاخص و دارای پتانسیل در سطح شهرستان گام بردارم.‎

وی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای حفظ شادی و نشاط جوانان و ورزشکاران، خاطرنشان کرد: به ورزشکاران علاقمندم و برای تحقق اهداف هیات های ورزشی و رفع مشکلات با تمام امکانات قدم بر می دارم.

محسن حسینی ضمن قدردانی از حمایت و همکاری فرماندار محترم و سایر مسئولین ارشد شهرستان اظهار داشت: در بخش ورزش همگانی نیز سعی شده در تمامی حوزه های آن به ویژه در نقاط محروم اقدام شود، و نیز طرح توسعه ورزش قهرمانی این شهرستان بر اساس برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت پیگیری شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان، از روسای هیات های ورزشی خواست تا تلاش و فعالیت خود را در حوزه های مختلف فرهنگی- ورزشی مضاعف کنند تا بتوانیم با حمایت همه جانبه مسئولین در جهت پیشبرد بهتر ورزش و توسعه زیرساخت های ورزشی در سطح شهرستان قدم برداریم.

وی بر تکمیل چارت هیات ها و ارائه گزارش شش ماهه اول سال به اداره ورزش و جوانان، برگزاری دوره های آموزشی ویژه بانوان و آقایان تاکید کرد: با وجود تمام مشکلات و کمبودهای اعتباری در حد توان در کنار هیات های ورزشی هستیم.

در ادامه، روساء هیاتهای ورزشی مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند و عملکرد خود و برنامه های پیشنهادی و برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی و ورزش را ارائه دادند.

در پایان از ۴ هیات برتر در سال ۹۷ ( هیات شطرنج- کاراته- کونگ فو و هنرهای رزمی- تیراندازی با تفنگ) با حضور فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان تجلیل بعمل آمد.