جلسه کمیته تخصصی اوقات فراغت در روز چهارشنبه مورخ ۳ مهر ماه با حضور کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ کمیته تخصصی اوقات فراغت شهرستان قدس با محوریت ارائه عملکرد ادارات در شش ماهه اول سال و ارائه اهداف و برنامه ریزی های لازمه برای شش ماهه دوم سال جاری برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قدس با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان توسط این ستاد پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: لازم است برای جذب جوانان به برنامه‌های اوقات فراغت از برنامه‌های جذاب استفاده شود.

وی افزود؛ این نشستها با هدف حل مسائل نابسامان در امور جوانان اعم از : اشتغال، ازدواج، آسیب های اجتماعی و … تشکیل می گردد تا ضمن بحث و بررسی تبادل نظر میان اعضاء در جلسات نهایی ستاد، اجرایی شوند.

در ادامه طاهری مسئول امور جوانان اداره ورزش، ضمن تقدیر و تشکر از دستگاههایی که گزارش برنامه ها را به موقع ارسال کرده اند افزود: برخی از دستگاههای متولی و عضو ستاد ساماندهی امور جوانان تا کنون گزارش عملکرد برنامه های اوقات فراغت خود را به دبیرخانه ستاد ارسال نکرده اند و این امر در تعیین رتبه بندی دستگاههای فعال در حوزه اوقات فراغت تاثیر خواهد داشت.

وی در پایان انجام تبلیغات و اطلاع رسانی برنامه های اوقات فراغت جوانان، اختصاص امکانات دستگاهها برای استفاده جوانان در ایام اوقات فراغت، تمهید برپایی نمایشگاه جهت ارائه برنامه ها و فعالیتهای مرتبط با امور جوانان و … را از اهم اقدامات اجرایی و وظایف اصلی کمیته های تخصصی این ستاد برشمرد.

در پایان هر یک از حاضرین به بیان اقدامات دستگاه خود در این زمینه پرداختند.