محسن حسینی با اشاره بر اهمیت توسعه ورزش همگانی در روستاها به شکلی درست بیان کرد تو سعه ورزش همگانی و روستایی یکی از بهترین راهبردهایی است که می­ تواند در کاهش،  آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ نشست و هم اندیشی محسن حسینی رئیس اداره ورزش با ماریاسادات رضوی بخشدار مرکزی، دهیار و اعضای شورای اسلامی هفت جوی در خصوص توسعه ورزش همگانی و روستایی در روستاها ظهر امروز در محل دهیاری هفت جوی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس اظهار داشت: پرداختن به فعالیت­های ورزشی مطلوب می­تواند احساس آرامش، شادابی و امید به زندگی را در بین اقشار روستایی افزایش ‌دهد و نیز عنایت به نقش و جایگاه ورزشکاران روستایی در سایه تلاش و پشتکار خاص موجب کسب رتبه­ های در خور توجه در سطوح مختلف ورزش قهرمانی خواهد شد.

وی افزود: تبیین و تدوین برنامه­ های مستمر به منظور حمایت و پشتیبانی از فعالیت­های ورزشی در مناطق روستایی فرآیندهای توسعه فراگیر و پایدار ورزشی در این مناطق را تسهیل و تسریع می­نماید.

ماریاسادات رضوی بخشدار مرکزی شهر قدس اشاعه و ترویج ورزش همگانی به عنوان یکی از مهترین شاخص های سلامت جسمی، روحی و پیشگیری از معضلات اجتماعی دانست و افزود امیدواریم با همکاری اداره ورزش و جوانان، دهیاران و اعضای شورای اسلامی بتوانیم به این مهم دست یابیم.

رضوی بیان کرد برگزاری جشنواره، مسابقات در روستاها برای توسعه ورزش همگانی و روستایی بسیار مهم است که میتواند ضمن بالابردن انگیزه روستاییان برای ورزش کردن موجب شناسایی استعداد ورزشی در روستاهای شهرستان قدس شود.