در این دیدار به هماهنگی و بررسی مشکلات و افزایش زیر ساختها و فضاهای ورزشی شهرستان قدس پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این نشست با هدف حمایت بیشتر از ورزش و رفع موانع موجود بر سر راه توسعه ورزش در بعد همگانی و قهرمانی تشکیل شده است.

در این دیدار محسن حسینی رئیس اداره ورزش، ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید شورای اسلامی طی گزارشی اهم فعالیت های ورزشی و فرهنگی را تشریح و بر تلاش همکاران اداره ورزش و جوانان قدس و تعامل با ارگان های شهرستان و حمایت همه جانبه و نگاه ویژه مسئولین این شهرستان برای محقق شدن اهداف تاکید کرد و خواستار توجه و حمایت بیش از پیش جهت ارتقا سطح کمی و کیفی ورزش شد.

رئیس شورای اسلامی طی سخنانی ورزش شهرقدس را نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسئولان دانست و افزود: با توجه به وضعیت بیکاری و نبودن اشتغال برای جوانان و نیز با توجه به بالا بودن آمار جوانان شهر این نیاز احساس می شود که برنامه ریزی مناسب برای استفاده این قشر از سوی مسئولین انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر عنوان کرد: ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در شهر باعث پیشگیری از انحرافات جوانان شده و داشتن جامعه ای سالم موجب پیشرفت و تعالی شهر خواهد شد.

در پایان حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهر قدس اظهار امیدواری کرد، در آینده با همکاری اداره ورزش و جوانان و مسئولین شاهد گسترش ورزش در تمامی نقاط شهرستان در ابعاد همگانی، قهرمانی و حرفه ای خواهیم بود.