صبح امروز جلسه مدیران ورزش و جوانان و اموزش و پرورش در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی،برنامه های فرهنگی در دفتر مدیریت این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این نشست با هدف ترویج فرهنگ‌های دینی، اخلاقی و ورزشی، هماهنگی و هم‌جهت نمودن برنامه‌ها، استفاده بهینه از امکانات و  مجموعه های ورزشی ادارات در راستای  کمک به رشد و توسعه ورزش در بعد همگانی و قهرمانی و نیز غنی‌سازی اوقات فراغت و … برگزار گردید.

در این دیدار محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان،  از آمادگی این اداره برای هرگونه همکاری با آموزش و پرورش در راستای استعدادیابی و رشد ورزش قدس خبر داد و اظهار داشت: هدف ما استفاده بهینه و مشترک از فضاها و امکانات موجود در هر دو اداره جهت برداشتن گام‌های موثری در این زمینه است، قطعا تعامل دو اداره برای رسیدن به اهدافی که مد نظر داریم سازنده خواهد بود و با تمام امکانات و نیروی انسانی پای‌کار هستیم.

صادق محمدی رئیس اداره آموزش و پرورش نیز در این جلسه با اشاره به همکاری همه جانبه با اداره ورزش و جوانان بیان داشت: غنی سازی مطلوب اوقات فراغت نسل جوان جامعه به خصوص دانش آموزان یکی از مهمترین دغدغه‌های موجود در جامعه است از اینرو تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا محیطی سالم و به دور از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری‌ها برای دانش آموزان مهیا نماییم.

.