رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان پایتخت ظهر امروز با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با کارکنان این اداره دیدار وگفت وگو کردند.

به گزارش روابط اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای ورزشکار این شهرستان و تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای کارکنان، و قدر دانی از زحمات و تلاشهای رئیس و کارکنان اداره قدس اظهار داشت: در صدد تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام شهرستان قدس هستیم تا در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد سرانه ورزشی در این شهرستان باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به افزایش اعتبارات پروژه های ملی حدود پنج برابر در سال ۹۸ بیان کرد: با توجه به اینکه استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی روستای هفت جوی جزء پروژه های ملی هستند، اعتبار خوبی را در خصوص تکمیل این دو پروژه ورزشی در نظر گرفته ایم.

وی ابراز امیدواری کرد که انشالله در چند ماه آینده شاهد افتتاح زمین چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده روستای هفت جوی خواهیم بود.

در ادامه این دیدار محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ضمن خیر مقدم به حاضرین به ارائه گزارشی از عملکردهای حوزه جوانان، قهرمانان، سرانه های ورزشی و سایر ظرفیت های این شهرستان پرداخت و بیان کرد: در صدد هستیم که باتوجه به ظرفیت این شهرستان بتوان در رویدادهای استانی، کشوری و بین المللی مدالهای ارزشمندی را ثبت کنیم.