تکمیل پروژه های ورزشی در دیدار نماینده با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، مورد تاکید و توافق قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این نشست با حضور محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شریف شهرستان های قدس ملارد شهریار در مجلس شورای اسلامی، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان قدس، علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار، طاهری سرپرست اداره ورزش و جوانان ملارد ظهر روز یکشنبه ۱۳ مردادماه در دفتر خانه ملت برگزار شد.

در این نشست اعضای حاضر در خصوص مواردی از جمله توسعه ورزش، سرانه زیر ساخت ها و سایر رشته های ورزشی و مسائل مربوط به جوانان سه شهرستان را بررسی کردند.

محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستان قدس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پروژه های نیمه تمام (از جمله سالن ورزشی، استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی روستای هفت جوی و ورزشگاه شهدای قدس، اظهار داشت: با تخصیص اعتبارات به این پروژه ها در آینده ای نزدیک می توانیم به افزایش سرانه ورزشی سه شهرستان کمک کنیم چرا که در این خصوص کمبود های زیادی در زیر ساختها و کیفیت مجموعه ورزشی وجود دارد.

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی گفت: فضاهای ورزشی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین کاربری ها در شهرها می باشد، به طوری که می توان گفت اکثر اقشار جامعه به نحوی با این فضاها در ارتباط هستند.

وی افزود با برگزاری جلساتی با حضور مسئولین عمرانی استان در خصوص پروژه‌های ورزشی نیمه تمام پیگیر مطالبات ورزشی شهرستان است همچنین این جلسات با همکاری مسئولین روبه رو شده است و بهره برداری این پروژه‌ها در آینده قطعی است.