گلگشت و کوهپیمایی خانوادگی روز جمعه سی و یکم خرداد ماه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در کوههای ورداورد دره ازگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس همایش بزرگ کوهپیمایی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و با شعار نه به دخانیات – آری به ورزش به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری ادارات و نهادها در محل دره ازگی با حضور پرشور همشهریان شهرقدسی متشکل از هیات‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران، خانواده‌ها و مسئولین شهرستان برگزار گردید.

 این همایش با شرکت بیش از ۱۰۰۰ نفر از علاقمندان و با حضور مهندس محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستان‌های قدس ملارد شهریار در مجلس شورای اسلامی، اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، حبیبی جانشین فرمانده ناحیه سپاه، چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان و حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان، عسگری عضو شورای اسلامی در محل دره ازگی برگزار و پس از پیمودن مسافت کوهپیمایی جوایزی ارزنده را به قید قرعه به رسم یادبود به حاضرین اهدا شد.

گفتنی است در حاشیه برگزاری این همایش طرح خدمات سلامت (تست قندخون – فشار خون ) ویژه عموم شرکت کنندگان به همت شبکه بهداشت اجرا گردید.