نشست و گفتمانی با موضوع مهدویت انتظار با حضور جوانان و هیاتهای ورزشی در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ همزمان با هفتمین روز از هفته جوان با شعار جوان ایرانی، شعور معنوی، مهدویت و انتظار نشست و گفتمانی، در خصوص  مهدویت انتظار با شرکت جوانان، نواب روسای هیات‌های ورزشی شهرستان با حضور  محسن حسینی رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان، محسن عسگری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد جهانگیری در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در این گفتمان حجت‌الاسلام «جهانگیری» در خصوص اهداف برگزاری این گفتمان دینی یادآور شد: این گفتمان با هدف آشنایی جوانان با مسئله مهدویت و زنده نگه‌دشتن حس انتظار، امید و اصلاح و عملکرد آن‌ها جهت منتظر حقیقی بودن، است.

وی ادامه داد: در دوره نوجوانی و جوانی، اساسی ترین تحولات زندگی انسان از طریق شکوفایی اصیل ترین نیازها به وقوع می پیوندد و نیاز به برخورداری از یک هویت مستقل، بیش ترین تاثیر را در سرنوشت افراد و درنتیجه در سرنوشت جوامع بشری دارد.

جوان در این برهه از زندگی، به موازات احساس نیاز به داشتن یک هویت مستقل، از نظر ذهنی نیز دچار یک تحول بی سابقه مهمی می شود که مکتب و گفتمان مهدویت در این برهه حساس زمانی می تواند راهگشا و راهنمای این جوانان باشد.