مصادف با روز میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان، توسط مهندس علی اصغرناصربخت فرماندارقدس وعده استاندارسابق تهران تحقق یافت و به ۵ نفر از قهرمانان المپیک، هدایای ارزنده ای اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به نقل از سایت فرمانداری شهرستان قدس، علی اصغر ناصربخت درشب میلادحضرت علی اکبروروزجوان، هدایایی که ازسوی مهندس مقیمی استاندارسابق تهران به قهرمانان المپیک ومسابقات جهانی  به ۵نفرازجوانان قدسی وعده داده شده بود، توسط مهندس ناصربخت به این جوانان برومند پرداخت شد.
این مراسم باشکوه به همت امورجوانان ستادنمازجمعه دردفترحجت الاسلام و المسلمین رضا جوکارامام جمعه شهرستان، با حضور علی اصغر ناصربخت فرماندار قدس، مهندس محمد محمودی نماینده مردم شریف ملاردوقدس وشهریاردرمجلس واعضای، شورای تامین وتعداد۱۰۰نفر از جوانان نخبه شهرستان قدس برگزار شد.
فرماندارقدس درحاشیه این برنامه اظهار داشت: دربرهه های مختلف، توجه به جوانان دردستورکاراستانداران تهران بوده است که خوشبختانه باحضوردکترمحسنی بندپی این توجه باشدت وحساسیت بیشتری نسبت به آینده سازان ایران اسلامی دنبال می شود.
ناصربخت با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم آینده سازان کشورمان هستند؛ تصریح کرد: ما باید زمینه رشد و بالندگی نسل های جوان را فراهم و باحمایت های لازم از آن ها، میز های خدمت و مدیریت را به آن ها بسپاریم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان قدس مهد جوانان و قهرمانان بنام است که می توان با حمایت و اتکاء به ظرفیت همین ارزش ها، در مسیر توسعه شهرستان گام برداشت.