نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قدس به ریاست علی اصغر ناصربخت فرماندار شهرستان با موضوع بزرگداشت هفته جوان و اوقات فراغت  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به نقل از سایت فرمانداری شهرستان قدس؛ علی اصغر ناصربخت صبح امروز در جمع جوانان اظهار داشت:آنچه در شهرستان به عنوان یک سیاست دنبال خواهیم کرد بحث کاربردی شدن شورای مشورتی جوانان است کمه با قوت و جدیت این مهم در اولویت کاری فرمانداری خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه انتخابات آخر سال راپیش رو داریم، استفاده از ظرفیت حضور جوانان با تجربه و متخصص چه در کاندیداتوری مجلس و چه در پای صندوق های رای یک ضرورت است.
ناصربخت با اشاره به اینکه شهرستان قدس، جمعیت قابل توجهی از نسل جوان را در خود جای داده است، تصریح کرد: با این ظرفیت موجود ما باید به فکر تشکیل اتاق فکر برای ساماندهی امور جوانان باشیم و بهره گیری از گروه های نخبه و فرهیخته جهت شورای مشورتی، بخش مهمی از وظایف این اتاق فکر تلقی می شود.

به گفته فرماندار شهرستان قدس، روحانیون، بانوان، معتمدین، متخصیص و قشرهایی که فعالیت اجتماعی مشخصی دارند، می توانند بازوی قوی برای اتاق فکر باشند که در ادامه همین مطلب می افزاید: فرصت سوزی در این راستا معنایی ندارد ودر این زمینه باید از فرصت های موجود برای امور جوانان بهره مند شویم.

این مقام عالی دولت در شهرستان قدس بیان کرد: استفاده از وجود جوانان در بخش های مختلف می تواند منشاء اثر باشد و  تجربه نشان داده است که در حوزه آموزش، مدیران جوان و خوش فکر و صاحب ایده همیشه مئفق بوده اند.

وی در بخش دیگری به حضور مستمر و منظم جوانان در حوزه های مختلف شهرستان تاکید کرد و افزود: جوانان باید احساس کنند که در کانون توجه قرار دارند تا با تقویت عزت نفس و افزایش تجربه و توانمندی هایشان وارد میدان های خدمت شوند.

ناصربخت درپایان تربیت مدیران جوان و بهره گیری از توانمندی های آنان را یکی از اقدامات مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: کشوربا جوان گرایی و تربیت مدیران متخصص، متعهد و قانونمند می تواند به توسعه و پیشرفت همه جانبه خواهد.