علی اصغرناصر بخت فرماندار شهرستان قدس ضمن گرامیداشت ایام ا.. دهه مبارک فجر اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمامی ادارات این شهرستان با حضور در خانواده های معظم چهل شهید والامقام شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس, در این دیدار مسئولان ادارات ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات شهداء با خانواده معظم شهداء و جانبازان گفتگو و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند و مقرر شد که مشکلات پیگیری و در جهت رفع آن همت گمارند.

در این برنامه یکروزه علی مردانی معاونت فنی ورزشی، اسمعیل کشاورز مسئول امور ایثار گران اداره ورزش و جوانان و دولت آبادی مسئول امور ایثارگران بنیاد شهید به همراه مسئولین اداره بهداشت و درمان با حضور در منزل خانواده شهید معظم کرمعلی صفرلو و جانبازان گرانقدر احسان مصباحی و علی محمد دمیرچیلو به گفتگو پرداختند.

مردانی در حاشیه این دیدار معنوی گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون جانفشانی خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی است.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان تاکید مقام معظم رهبری است و ما امروز بر خود وظیفه و تکلیف دانسته‌ایم که بنا بر فرمایشات رهبر انقلاب و به مناسبت چهل سالگی پیروزی از خانواده‌های محترم شهدا و جانبازان دیدار کنیم.

در ادامه، جانبازان ارجمند شهر قدسی خاطراتی از زمان هشت سال دفاع مقدس خود بیان کردند وتجلیل از جانبازان با اهدا لوح سپاس و هدایایی بخش پایانی این دیدار بود.