محسن حسینی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و لزوم اشاعه روحیه نشاط و شادابی در میان آحاد جامعه به خصوص جوانان در شرایط فعلی، اداره ورزش و جوانان تعداد ۴۰  برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در شهرستان قدس برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در ابتداء این دهه گلباران مزار شهداء و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره)، در طول دهه دیدار با خانواده محترم شهداء شهرستان قدس انجام خواهد گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس بیان داشت: از برنامه های این دهه می‌توان به برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش اتومبیلرانی، همایش ورزشهای باستانی، مسابقات بومی محلی در روستای هفت‌جوی، مسابقات ورزشهای همگانی و صعود به قله پهنه سار اشاره کرد.

حسینی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی گفت: در طول این دهه مسابقات مختلفی از جمله والیبال، کاراته، شطرنج، بوکس، تیراندازی با کمان، فوتسال، کشتی، جودو، پرورش اندام، تیراندازی با کمان و تیراندازی با تفنگ برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ورزشی شهرستان قدس نیز همانند سال های گذشته برای بیعت مجدد با آرمان های انقلاب و ولایت و نمایش حضور جوانان در صحنه های انقلاب حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال خواهند داشت.