فرماندار شهرستان قدس در جلسه شورای مشورتی جوانان که با حضورنماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و کلیه اعضای این شورا برگزار شده بود؛ گفت: چرخه اقتصاد و توسعه آن درکشور نیازمند نیروی انسانی با کسب مهارت های لازم برای برخورداری از توانایی های موجود است.
 به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به نقل از سایت فرمانداری شهرستان قدس؛ جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان به ریاست علی اصغرناصربخت فرماندار شهرستان و با حضور مهندس محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و کلیه اعضای کارگروه های؛ اقتصادی- کارآفرینی، فرهنگی- اجتماعی، بهداشت و محیط زیست، زیربنایی و توسعه، علم و فن آوری، آب، خاک،کشاورزی و صنایع در فرمانداری شهرستان قدس برگزار شد.
ناصربخت فرماندار قدس با اشاره به اینکه حضور جوانان در عرصه های مدیریتی باید پررنگ تر شود؛ اظهار داشت: دیروز به پشتوانه جوانان انقلاب شکل گرفت و امروز نیز همین جوانان باید انقلاب را اداره کنند و در این خصوص ضرورت دارد که بستر های لازم برای حضور این نسل پویا فراهم شود.
وی در ادامه همین مطلب خاطرنشان کرد: امروز انقلاب، نسلی را می خواهد که در تمام حوزه ها با بهره مندی از مهارت های لازم و پشتکار مثال زدنی، در جهت پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کنند.
این مسوول در حضور جوانان حاضر در این جلسه، با ابراز خرسندی از تصدی برخی جوانان خلاق و خوش فکر در جایگاه های حساس مدیریتی کشور؛ تصریح کرد: اگر ما بتوانیم عرصه های مدیریتی را به جوانان پویا بسپاریم، به طور یقین شاهد اتقاقات خوبی در زمینه های مختلف خواهیم بود.
این مقام عالی دولت در شهرستان قدس در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان قدس به سهم خود بر این باور است که ما در هر حوزه و جایگاهی که هستیم، می توانیم از ظرفیت های حضور جوانان  و مدیران تازه نفس در بخش های مختلف بهره مند شویم و شرایط را باید به سمتی ببریم که برای جوانان در عرصه مدیریتی حاشیه امن ایحاد شود.