فرماندار قدس با اشاره به اولویت‌بندی‌های صورت گرفته گفت: نخستین ضرورت شهرستان قدس بحث زیرساخت‌های شهری و سکونت مردم است.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و به نقل از سایت فرمانداری شهرستان قدس، علی‌اصغر ناصربخت صبح امروز در چهارمین نشست شورای اداری شهرستان قدس در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: عصاره این جلسه فرمایش رهبری درباره لزوم وحدت مسؤولین و پاسخگویی آن‌ها و خدمت به مردم است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در این مسیر با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در جایگاهی است که هیچ مشکلی برای توسعه ندارد و همه شرایط برای طنین فرمایشات امام راحل (ره) در سرتاسر گیتی مهیا است و بنا به فرمایش ایشان ما از خود چیزی نداریم و سرباز امام زمان (عج) هستیم.

فرماندار قدس گفت: آمریکا به‌واسطه تحریم‌ها به‌دنبال ایجاد آشوب درون کشور بود که در ۲۲ بهمن امسال آمریکا سیلی محکمی از مردم ایران خواهد خورد.

ناصربخت با بیان اینکه نخستین ضرورت شهرستان بحث زیرساخت‌ها و مسکن مردم است، خاطرنشان کرد: در یک تعامل سازنده با دانشگاه آزاد توجه به فرامین رهبری، صحبت‌های رئیس‌جمهور و برنامه ششم توسعه به‌عنوان سه راهبرد اساسی فرض گرفته شد که یک برنامه توسعه علمی آغاز و در نهایت اصولی برای اداره شهرستان مطرح و اولویت‌بندی شد.

وی با بیان اینکه به دلیل بافت فرسوده و مناطق حاشیه‌ای به‌شدت در قبال بلایای طبیعی ‌آسیب‌پذیر هستیم، ادامه داد: تطبیق بناهای در حال ساخت با اصول مهندسی، نظارت و امنیت بنای مسکن‌های شهری باید مورد توجه قرار گیرد.