مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس در دومین نشست مجمع روابط عمومی های ادارات شهرستان قدس گفت: تزریق امید به لایه های مختلف جامعه، نقش محوری اصحاب رسانه ومجموعه روابط عمومی های ادارت است.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، دومین نشست مجمع  روابط عمومی های ادارات شهرستان قدس در سالن کنفرانس شهرداری قدس با حضور روابط عمومی های کلیه ادارات شهرستان برگزار شد.
 در این جلسه سعید ابریمن ضمن لزوم تشکیل شورای اطلاع رسانی شهرستان قدس افزود: گردهمایی روابط عمومی های ادارت، تضمین هم افزایی بیشتر در جهت اطلاع رسانی خدمات ارائه شده توسط مسوولان  به مردم فهیم خواهد بود.
 وی با اشاره به اینکه توجه به انتشار خبر و همکاری و تعامل با اصحاب رسانه و خبرنگاران امری بدیهی و لازم الاجرا است؛ تصریح کرد: توجه به خبرنگاران و همدلی و هم افزایی در عرصه اطلاع رسانی باید سرلوحه کار روابط عمومی ادارات باشد.
ابریمن تشریح عملکرد مسوولان نظام و انقلاب را از دایره وظایف روابط عمومی ها برشمرد و افزود: اینک که در آستانه جشن ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند هستیم، همکاری با اصحاب رسانه و ارائه عملکرد مسوولان در اولویت کاری قرارگرفته تا مردم از نوع خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب آگاه شوند.