نشست و هم اندیشی رئیس اداره ورزش و جوانان با نواب رئیس هیاتهای ورزشی این شهرستان در خصوص هماهنگی برنامه های ویژه دهه مبارکه فجر و حماسه ۹ دی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ؛ در نشست مشترک نواب روءسای هیاتهای ورزشی با محسن حسینی  رئیس و حقیقی امور بانوان اداره ورزش و جوانان در خصوص هماهنگی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه ۹ دی در تمام رشته های ورزشی  با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محسن حسینی فعالیتهای شهرستان قدس را در بخش های قهرمانی و همگانی بانوان مطلوب دانسته و افزود: این موفقیت ها مرهون تلاش مسئولین هیات های ورزشی و تعامل و همکاری با اداره  ورزش و جوانان صورت پذیرفته است.

در ادامه در خصوص توسعه ورزش بانوان، جلوگیری از ادامه فعالیت مربیانی که فاقد کارت مربیگری هستند، هماهنگی دوطرفه هیاتهای ورزشی با اداره ورزش و جوانان، استعدادیابی و برگزاری مسابقات داخلی در تمامی رشته های ورزشی و  … به گفتگو پرداخته اند.

در پایان هریک از نواب روءسای هیاتهای ورزشی به ارائه گزارش برنامه های خود در راستای فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه ۹ دی پرداختند.