جلسه مشترک روءسای هیاتهای ورزشی در خصوص برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه ۹ دی با حضور روسای هیات ها و مسئول  دفتر نماینده مردم شهرستانهای قدس ملارد شهریار در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، در این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن خیر مقدم به هیاتهای ورزشی، پیشرفت های ورزشی را مرهون زحمات هیات های ورزشی دانست و افزود: پتانسیل ورزش شهرستان در همه هیات ها بسیار بالاست و نیازمند به همدلی و نزدیکی هیات ها با اداره ورزش و جوانان می باشد.

محسن حسینی هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی و هماهنگی جهت افزایش حضور و مشارکت جامعه ورزش و جوانان در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه ۹ دی و همچنین فراهم سازی زمینه های حضور و مشارکت هرچه بیشتر جوانان در برگزاری شایسته تر مراسم ایام الله دهه فجر و برنامه ریزی در جهت آشنایی نسل جوان انقلاب با آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

وی همچنین در خصوص اهمیت به موضوع جوانان اظهار داشت: موضوع جوانان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که جمعیت بیشتر جامعه را جوانان و تحصیل کرده های دانشگاهی   تشکیل می دهند.

در ادامه روسای هیات های ورزشی شهرستان نقطه نظرات و انتظارات خود را از اداره ورزش و جوانان مطرح و به تبیین برنامه های اجرایی و تقویم ورزشی برنامه های دهه فجر پرداختند.