در سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت دیدار با خانواده سه شهید گرانقدر در شهرستان قدس صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس, بمناسبت هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان از خانواده شهدا دیدار نمود.

حسین نوروزی به همراه خانم حقیقی معاونت امور بانوان، اسمعیل کشاورز مسئول امور ایثار گران اداره ورزش و جوانان و آقای کاهه مسئول امور ایثارگران بنیاد شهید در دیدار با خانواده شهدای معظم آقایان محمد بخشی،  علی جان جابری صفدر، علی میرزا رشتیانی گفت: خانواده شهدا، عزیزان خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی پایان نزد خدای متعال دارد.

سرپرست اداره ورزش با اشاره به این سخن از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند “”زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست”” بیان داشت: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگر تلاش شود کم است گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است.

در پایان این دیدارها از مجاهدت ها و خدمات ارزنده این عزیزان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل و قدردانی بعمل آمد.