جلسه هماهنگی کارگروه نهادها و سازمانهای ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ سعید ابریمن مدیر روابط عمومی فرمانداری، در این خصوص اظهار داشت هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی بیشتر دستگاهها برای برگزاری برنامه های فرهنگی دهه فجر بود. وی ادامه داد: اهداف دیگر این نشست ایجاد هم بستگی و ارتباط میان روابط عمومی ادارات جهت پیشبرد اهداف عالی نظام می باشد.

سعید ابریمن در خصوص برگزاری دو برنامه رادیویی به مناسبت برنامه های فرهنگی شهرستان طی ماههای گذشته اشاره نمود و تصریح کرد: دو برنامه رادیویی در شهرستان شامل برنامه ی رادیویی هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی برای اولین بار اجرا گردید که اتفاق خوبی در عرصه رسانه می باشد.

در ادامه مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس در خصوص وظایف و ماموریت های برنامه های این کارگروه از جمله ؛ تشریح دستاوردهای هریک از نهادها و ارگانهای شهرستانی پس از پیروزی انقلاب  اسلامی و مقایسه آن با قبل از انقلاب به منظور آگاهی هرچه بیشتر مردم و افزایش امید، بررسی عملکرد نهادها و سازمانهای شهرستانی در برگزاری جلسات تخصصی و اجرای برنامه های محوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انعکاس برنامه ها، مصوبات و اقدامات سازمانها و نهادها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور آگاهی مردم با همکاری کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی اشاره کرد.

در پایان هریک از مسئولین روابط عمومی ضمن اعلام آمادگی در خصوص همکاریهای لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به نقطه نظرات خود پرداختند.