دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، جام روح الله داداشی، به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان قدس در باغ ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، دومین دوره مسابقات قویترین مردان، جام زنده یاد روح الله داداشی، به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان قدس با شرکت بیش از ۴۰ نفر ورزشکار از استان های، البرز، تهران، اردبیل، قزوین، کاشان، لرستان و شهرستان های قدس و شهریار در سه رده وزن منفی ۹۰، منفی ۱۰۵، مثبت ۱۰۵ کیلو گرم با حضور سرپرست و پرسنل اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئول تربیت بدنی سپاه، فرامرز خودنگار، رئیس کمیته قویترین مردان ایران و مسئولین شهری در باغ ملی برگزار شد.
در این مسابقات علی داداشی و علی اسماعیلی از قهرمانان ایران نیز حضور داشتند و داوری این مسابقات توسط کمال شریفی، عضو قوی ترین مردان ایران و داور فدراسیون انجام شد.
علی مردانی، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان قدس در ارتباط با برگزاری دومین مسابقه قویترین مردان گفت: این دوره از مسابقات با شرکت بیش از ۴۰ ورزش کار در آیتم های مختلفی از جمله غلت لاستیک، حمل چمدان، کنده، آپلو، گوی، حمل سیلندر، حمل کپسول و حمل کیسه شن با موفقیت برگزار شد.
در پایان مسابقه به نفرات برتر حکم مدال و جوایزی اهداء گردید.