در جریان اولین جشنواره ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک، از گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان “دستگاه شایسته تقدیر” با اهدای لوح تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، اولین جشنواره ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک، با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته، دکتر احمدی معاون امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، شهنازی دبیرکل کمیته، گل محمدی مدیرکل، بهرام افشارزاده و روسای فدراسیون ها، امروز چهارشنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار و توسط دکتر صالحی امیری از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان فعال و برتر در حوزه محیط زیست، تقدیر شد که لوح تقدیر گل محمدی توسط پیام نظر نماینده اداره کل و محیط زیست دریافت گردید.
این جشنواره با مشارکت ۱۹ مسئول محیط زیست و روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه ها، شهرستان ها، نمایندگان روستایی و عشایری و سمن های فعال در حوزه محیط زیست، برگزار شد و در پایان، در تقدیر از تلاش های ورزش تهران در حوزه محیط زیست،عکسی به یادگار با مهندس شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک گرفته شد.
در لوح تقدیر دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان “دستگاه شایسته تقدیر” چنین آمده است:
جناب آقای رضا گل محمدی
با سلام و احترام
قدم نهادن در مسیر صیانت و حفظ از محیط زیست، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد، آگاهی و ایثار، بصیرتی پرعیار می طلبد. سعادت نسل آینده مرهون تلاش و زحمات بی دریغ و مجدانه افرادی است که خود را امانت دار سرمایه های مادی، طبیعی و معنوی این سرزمین می دانند و با گام های ارزنده که برداشته اند، این ودیعه را سالم و پاک به نسل های آینده تحویل می دهند. ورزشکاران، پرچمداران این جنبش و پیشگامان حفظ میراث طبیعی این مرزو بوم می باشند که رسالتی بزرگ و مسئولیتی خطیر برعهده دارند. لذا توانمندی های متعهدانه و دلسوزانه جنابعالی پیشینه ای رقم زده است که شایسته تقدیر در نخستین جشنواره ورزش و محیط زیست می باشد.
سید رضا صالحی امیری
رئیس کمیته ملی المپیک