جلسه تجلیل از ورزشکاران مدال آور عصر دیروز با حضور نائب رئیس و رئیس کمیسون ورزش، اعضای  شورای اسلامی، سرپرست و پرسنل اداره ورزش و جوانان، مدیر عامل و معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدس و روءسای هیاتهای ورزشی شهرستان قدس در خصوص برگزاری تجلیل از ورزشکاران انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ نائب رئیس و رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی در جلسه با بیان اینکه هدف از این نشست تصدیق و ارج نهادن ورزشکاران است گفت: امروز آوازه شهرقدس را با ورزشکاران آن می شناسند. که می بایست در این خصوص اقدامات اساسی و جدی برداشته شود.

وی تصریح کرد موفقیت های کسب شده توسط ورزشکاران این شهرستان مدیون زحمات و تلاشهای بی شائبه روءسای هیاتهای ورزشی می باشد.

ابوطالب آذربراء نائب رئیس و رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی ادامه داد؛ زیر ساختهای ورزشی توسط مسئولین در حال پیگیری است.

به گفته ایشان مجموع ۱۳۸ ورزشکار مدال آور مسابقات (جهانی ، آسیایی، بین المللی ، کشوری) و ۴۳ مربی در مراسم تجلیل از ورزشکاران تجلیل بعمل خواهد آمد.

حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: در حال حاضر ۹۰ درصد هیاتهای ورزشی شهرستان قدس عملکرد قابل قبولی دارند و با رایزنی ها در صدد هستیم به ورزش این شهرستان کمک کنیم.

وی گفت: امیدواریم وضعیت این شهرستان با پیگیری و مساعدت های مختلف حرکت روبه رشدی باشد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس بیان کرد تمامی اماکن (خصوصی و دولتی ) که در آن فعالیت ورزشی صورت  میگیرد باید نسبت به اخذ مجوز فعالیت ورزشی از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اقدام نمایند.

در پایان روءسای هیاتهای ورزشی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.