همایش آشناسازی و تبیین آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاونت هفته دولت در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، سرهنگ الهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به مناسبت هفته دولت در جمع هیات های و پیشکسوتان ورزشی گفت: هفته دولت هفته تجلیل از خدمات و زحمات دولت مردان است، که پس از شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر کشورمان ایجاد شد.
وی اظهار داشت ما به دنبال اسن هستیم فکر انقلابی را به نسلهای جوان و نوجوان ترویج دهیم.
فرمانده سپاه ادامه داد؛ یکی از دستاوردهای رویکرد انقلاب اسلامی در شهرستان قدس حضور ۴۱ ملی پوش در عرصه بین المللی، تاسیس ۹ سالن دولتی، پروژه های مختلف عمرانی ورزشی بوده که در این شهرستان انجام شده است که این نمونه خدمت رسانی پس از انقلاب اسلامی تاکنون در بخش ورزشی شهرستان قدس بوده است.
مهرداد صادقی راد معاون فنی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ادامه داد، برای نشاط و شادابی میان کارکنان دولت به همت این اداره مسابقاتی از جمله دارت، تیراندازی با تفنگ، تیروکمان، تنیس روی میز در چند سالن ورزشی این شهرستان در هفته دولت ایجاد شده و همچنین در این مسابقات تعدادی از کارکنان دستگاهها و ادارات دولتی این شهرستان حضور خواهند داشت که نیمی از آنان را بانوان تشکیل می دهند.