نخستین دوره اختتامیه مسابقات فوتبال پیشکسوتان و لیگ فوتسال بانوان با حضور نماینده، معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری، سرپرست و پرسنل اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی، رئیس و اعضای هیات فوتبال، پیشکسوتان و جمعی از مربیان و ورزشکاران در تالار تندیس شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ محمد محمودی شاه نشین در این مراسم با اشاره به اینکه می تواند از ظرفیت فوتبال در توسعه ورزش شهرستان های قدس شهریار و ملارد به خوبی استفاده کرد اظهار داشت: امروزه فوتبال یک پدیده نوظهور نبوده بلکه دنیا به این باور رسیده که می تواند از ظرفیتهای این رشته ورزشی برای شادی، نشاط را برای مردم تداعی کند.
نماینده مردم شریف شهرستان های قدس ملارد شهریار ادامه داد یکی از رویکردهای مهم فوتبال وحدت رویه و جمع کردن مخاطبان در کنار هم بوده است که باعث شده این رشته یکی از ورزشهای پرطرفدار و خاص میان علاقه مندان قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه همه فوتبال را در قالب مبارزه جوانمردانه بین جوان ، کهنسال می بینند تصریح کرد: فوتبال یک منش زندگیست که می تواند همه تفکرات را به این ورزش سوق دهد چرا که درحال حاضر نسل جوان، پیشکسوت جامعه می تواند در این ورزش فعالیت کنند.
همچنین خدابخش محد زاده پودینه رئیس هیات فوتبال شهرستان قدس نیز در این مراسم اظهار کرد: هدف از برگزاری این اختتامبه در مرحله نخست تبریک به خانواده فوتبال استان تهران به جهت اینکه بعنوان هیات برتر در سطح کشور انتخاب شده اند.
و دوما نیز اختتامیه اولین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان و لیگ فوتسال بانوان شهرستان قدس در این بخش است.
وی در ادامه افزود برای اولین بار توانستیم لیگ فوتبال پیشکسوتان و فوتسال بانوان را در شهرستان قدس برگزار نماییم. همچمنین بیان کرد در هشت ماه گذشته تعداد ۴۲۰ مسابقه در بخش های نونهالان، نوجوانان، جوانان، پیشکسوتان، فوتسال بانوان، فستیوال، جام رمضان را در تقویم ورزشی هیات به ثبت رسانده ایم. اهداء کاپ قهرمانی و هدایایی پایان بخش اختتامیه بود.