رئیس هیات ژیمناستیک شهرستان قدس از حضور محمد رضا خسرونژاد ورزشکار این شهرستان در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ جلسه مربیان و اعضای هیات ژیمناستیک شهرستان قدس با حضور سرپرست و معاونت امور بانوان، مسئول فنی ورزشی اداره ورزش و جوانان روز پنج شنبه در دفتر مدیریت برگزار شد.
حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه مسابقات رشته ورزشی به خوبی در شهرستان قدس اطلاع رسانی و برگزار نمی شود، افزود: باید در این جهت برای توسعه ورزشکارانی در سطح قهرمانی و حرفه ای ژیمناستیک مسابقات درون شهری و استانی برگزار شود تا بتوان عیار ورزشکاران این شهرستان را در سطح استان و کشور مشخص کرد.
همچنین مسعود جودی رئیس هیات ژیمناستیک قدس گفت: یکی از اهداف ما در این شهرستان کسب مدال و توسعه ورزش ژیمناستیک است که امیدواریم تنها نماینده این خانواده ورزشی بتواند در بازیهای آسیایی جاکارتا جایگاه ارزشمندی را برای ورزش این شهرستان به همراه آورد.
در ادامه مربیان نظرات و پیشنهادات خود را برای توسعه و آموزش مربیگری و کشف استعداد های برتر مطرح کردند.
در پایان مسئول فنی ورزشی اداره ورزش و جوانان گفت: بازرسی و بازدید از سالن هایی که در حال فعالیت رشته ورزشی ژیمناستیک هستند با جدیت بیشتری رسیدگی و نظارت شود.