سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی باید طیق اصول و مقررات باشد گفت: باید در این خصوص مجموعه ای در شهرستان قدس ایجاد شود تا اصول و استفاده بهینه از فضای مجازی برای کاربران ایجاد شود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ کمیته تخصصی هویت و فضای مجازی با حضور رئیس معاونین و مسئول امور جوانان این اداره و برخی از نمایندگان تام الختیار ستاد ساماندهی ادارات و رابط های فرهنگی شهرستان در دفتر مدیریت برگزار شد.

حسین نوروزی اظهار کرد، یکی از کاربردهای استفاده بهینه از فضای مجازی را میتوان با کمک به انجمن های مردم نهاد (سمن ها) و کمیته های ذیربط انجام داد که می توان با این رویکرد استفاده های بهتر از فضاهای مجازی را به نحو مطلوبی میان کاربران و مخاطبان خود را  به ثمر نشاند.

وی با بیان اینکه طبق فرموده مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بودجه ای به برخی از سمن ها که توانایی مالی ندارند اختصاص خواهد یافت افزود در این خصوص می بایست امکاناتی را برای حمایت بهتر از سمن ها توسط این نهاد ورزشی ایجاد کرد. چرا که اداره ورزش وجوانان شهرستان قدس می تواند متولی برای حمایت و هدایت از سازمانهای مردم نهاد باشد.

به گفته ی وی میتوان در این نشست ها در خواستهای اعضا و سمن ها را در خصوص حمایت بیشتر دریافت کرده و بتوانیم این موضوعات را در اختیار فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی و استانی قرار دهیم.

همچنین در این جلسه نماینده پلیس فتا سروان خادمی در این جلسه مردم را دعوت به سمت نصب پیام رسانهای داخلی کرد، به روز شدن اطلاعات عمومی همگانی و بحث آموزشی بسنده یه کارگاهها نباشد بلکه می بایست بصورت عملی برگزار کرد تا قابل درک باشد و آحاد جامعه از آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد، نهادینه شدن کلاسهای آموزشی در جامعه مختص یک رده سنی نبوده بلکه استفاده بهینه و درست استفاده کردن از فضای مجازی می بایست در تمامی رده های سنی در نظر گرفت تا مردم بتوانند از ضرر و زیان فضای مجازی مطلع شوند.

خادمی در ادامه افزود ترویج و گسترش فرهنگ استفاده از فضای مجازی، شناختن هویت شخصی در فضای مجازی و نیاز به برنامه ریزی دقیق را مهم دانست  و گفت ما به همان میزان که به تخصص نیاز داریم نیازمند تعهد هستیم.

در پایان هریک از اعضا به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند ختم جلسه با ذکر صلوات اعلام شد.