روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت “روز روابط‌عمومی و ارتباطات”، ابراز امیدواری کرد که نقش روابط‌عمومی ها در کمک به تصمیم گیری‌‌های مدیریتی و استراتژیک، نقشی قابل توجه باشد.

در این پیام آمده است:
۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده، به عنوان روز روابط‌عمومی و ارتباطات تعیین شد و این روز فرصت مناسبی است تا نقش و جایگاه روابط‌عمومی را ارج نهاده و تلاش آنان را پاس بداریم.
بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد و نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت ها‌ و افزایش‌ بهره‌ وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت.
امروزه نقش روابط‌عمومی ها در کمک به تصمیم گیری‌‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است و بویژه در عرصه ورزش و جوانان، روابط عمومی ها و عملکرد آنها بسیار با اهمیت است و ضمن پاسخگویی، خدمات و تلاش های سایر بخش ها را پررنگ و ماندگار می کنند.
بنابه همین گزارش، پیام نظر مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تقدیر از تلاش همکاران در روابط عمومی های زیرمجموعه اداره کل، ابراز امیدواری کرد در سال۹۷ و در یک فضای صمیمی و بسیار پر تلاش، چابک سازی روابط عمومی ها، منطبق با عملکرد اداره کل همچنان مدنظر همگان قرار گیرد و در تعامل نزدیک با اصحاب رسانه، حرکت ها به گونه ای همسو و همراه باشد تا در مسیر و سیاست های وزارت ورزش و جوانان و در تعامل با استانداری و فرمانداری ها، به اهداف تبیین شده، دست یابیم.