برگزاری اولین نشست تخصصی اوغات فراغت با محوریت ارائه عملکرد  ادارات در سال های پیشین و ارائه اهداف و برنامه ریزی های لازمه برای سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، این جلسه با حضور حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان ،طاهری مسئول امور فرهنگی و جوانان این اداره و نمایندگان ورزشی فرمانداری ، بهزیستی، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی، محیط زیست، فنی وحرفه ای، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد، اقتصاد و دارایی، میراث فرهنگی، مرکز جامع علمی کاربردی شهرستان قدس برگزار شد.

نوروزی در ابتدای ضمن عرض خیر مقدم بیان کرد، امروز اینجا جمع شدیم که با کمک همه ی ارگان ها تسهیلاتی را برای جوانان این شهر ایجاد کنیم و همه نمایندگان این ارگان ها میتوانند یک گوشه ی کار را بگیرند تا در هفته جوان که پیش رو ماست مراسمات را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

در ادامه این جلسه نوروزی خبر داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس بمناسبت روز جوان در نظر دارد در هفته ی آینده برنامه یکروزه حرم تا حرم را برگزار نماید و از نمایندگان ادارات شهرستان قدس در خواست کرد اسامی نفرات جوان خود را بین سنین ۱۵تا ۲۸ سال را برای این اداره ارسال نمایند.

طاهری اظهار داشت: اوقات فراغت جوانان بسیار مهم است چون بر روی هویت و آسیب های اجتماعی تاُثیر می گذارد.

در پایان این جلسه نمایندگان ادارات برنامه های خود را به صورت مکتوب تحویل دادند و هماهنگی های پایانی به جلسات بعد موُکول شد.