سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس از فعالیت ۳۴ هیئت ورزشی در این منطقه خبرداد که در حال سازماندهی ورزشکاران و علاقه مندان در این هیئتها مشغول فعالیت ورزشی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ دومین جلسه شورای ورزش شهرستان به ریاست اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
اینانلو در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام صفر و وقوع حادثه زلزله در غرب کشور به مدیریت بحران و چگونگی متمرکز شدن کمک های مردمی به این مناطق حادثه دیده تاکید کرد.
حسین نوروزی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس نیز در این جلسه به فعایتها و آمارهای ورزشی اشاره کرد و اظهار کرد: در حال حاضر ۳۴ هیئت ورزشی، ۲۵۱ مربی و ۱۳۴ داور مرد، ۵۱ مربی و ۱۵۱ داور زن، ۲۴ ملی پوش ورزشکار مرد و ۳ بانوی ملی پوش فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه بیست هزار ورزشکار زن و مرد در این شهرستان به ورزش می پردازند افزود: در حال حاضر ۹۷ باشگاه دولتی و خصوصی در شهرستان قدس وجود دارد.
به گفته نوروزی ۳ مجموعه ورزشی نیمه تمام در هفت جوی و یک مجموعه در قدس وجود دارد که در حال تکمیل و بازسازی می باشند.
در پایان، هر یک از مسئولین شرکت کننده در شورای ورزش نقطه نظرات خود را بیان و مصوبات جلسه به تصویب رسید. جلسه با ذکر صلوات بر محمد و ال محمد(ص) به پایان رسید.