به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛علیرضا صیفوری به مناسب فرارسیدن روز خبرنگار طی پیامی این روز را به زحمتکشان عرصه خبررسانی تبریک گفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در متن این پیام آمده است؛

در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند،قطعا نقش خبرنگار به عنوان واسطه ی موثر اطلاع رسانی،نقشی حیاتی و انکار ناشدنی است.

در دنیای کنونی به دلیل حضور فن آوری های ارتباطیِ پیشرفته و متعدد دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف به سهولت امکان پذیر است اما آنچه در این مسیر می تواند فراهم ساز کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان گردد تنها از طریق خبرنگارانی متعهد،متخصص و درست کار میسر خواهد بود.خبرنگاران به عنوان مهره های اساسی آگاهی بخشی باید با کنکاش فراوان،به واقعیت مسائل روز پی برده و آن را به افکار عمومی انتقال دهند.

اهمیت خبر و انتقال آن در جامعه ی اسلامی بدان اندازه است که در قرآن کریم از این امر به عنوان یک کتاب خواندنی ذکر شده است و ظهور انسان در عرصه حیات و برپایی روز قیامت و حسابرسی به اعمال وی را یک خبر بزرگ قلمداد می کند.و چه بسا قرآن کریم برخی از پیشگویی های خبری سخن به میان آورده است که در آینده عیناً به وقوع پیوسته است که از مصادیق آن می توان به سوره ی روم و آیه ی(قد غلبت الرّوم فی ادنی الارض) اشاره نمود.

طرح این مسایل از آن روست که خبر و اطلاع رسانی سالم رابه عنوان مهم ترین رسالت خبرنگاران را در جامعه قلمداد نماید و جایگاه خبرنگار را به عنوان عنصر اساسی این فرآیند،قابل ملاحظه و در خور تامل سازد.

در حقیقت روز خبرنگار،فرصت پاسداشت کوشش صادقانه خبرنگاران پر تلاشی است که با قلم خود ضمن اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در حوزه ورزش،سلامتی و نشاط را به جامعه تزریق می کنند.

قطعا موفقیت برنامه های مدیران و تصمیم گیران ورزش با حمایت و نقدهای سازنده خبرنگاران بهتر و بیشتر میسر خواهد شد.

اینجانب نیز روز خبرنگار را به کلیه تلاشگران عرصه رسانه تبریک گفته،سلامتی وتوفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند منان مسئلت مینمایم و جا دارد از همه خبرنگاران پر تلاش در سطح شهرستان و خبرگزاری‌ها که همواره در راستای پیشرفت ورزش شهرستان قدم‌های تأثیرگذاری برداشته‌اند تقدیر و تشکر نمایم.

“علیرضا صیفوری”
” سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس “