مراسم همایش به همت شورای اسلامی، شهرداری، سازمان فرهنگی ورزشی و اداره ورزش و جوانان روز دوشنبه ۹ مرداد ماه در سالن آمفی تئاتر باغ ملی برگزار شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ؛ مراسم تجلیل از قهرمانان ملی شهر قدس با حضور مهندس محمودی نماینده مردم شریف شهرستانهای قدس، ملارد در مجلس شورای اسلامی و گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ، اینانلو معاونت محترم سیاسی فرماندار و مقدم معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، شهردار، اعضای محترم شورای اسلامی و جمع کثیری از ورزشکاران و مسئولان ورزشی استان و شهرستان قدس در سالن آمفی تئاتر باغ ملی این شهر برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

گل محمدی مدیر کل ورزش استان تهران در همایش تجلیل از ورزشکاران شهر قدس بیان کرد ؛ مردم شهرستان قدس مردمی ورزشکار و ورزش دوست هستند هم چنین شهرستان قدس از نعمت بزرگی برخوردار است که آن مسؤولینی هستند که ورزش دوست که پیگیر مسائل ورزشی و ساخت و احداث مکان های ورزشی هستند .

وی افزود ، قدس یکی از سرآمد ترین شهرستان های استان تهران است. ایجاد محیط مناسب باعث شکوفایی جوانان و نوجوانان شهر می باشد،و یکی از پایگاه ویژه المپیک ۲۰۲۰ است .