حجت الاسلام و المسلمین حمزه محمدی امام جمعه معزز شهرستان قدس بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این امر همزمان با دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش پس از اقامه نماز، طی مراسمی با حضور وحید گلی کانی فرماندار برگزار شد.

همچنین در متن تقدیر نامه ایشان آمده است:

ورزش قهرمانی در واقع نخبه پروری در باب ورزش است. (حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

جناب آقای حسن پارسافر

عظمت، اقتدار و پویایی ایران اسلامی منبعث از تلاشهای سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف این مرزو بوم خدمت می کنند.
ورزش یکی از مهمترین شاخصه های توسعه فرهنگی و اجتماعی و اساسی ترین رکن تامین سلامت جسم و روح، نشاط، بالندگی و پویایی جوامع می باشد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت را مغتنم شمرده؛ در کمال ادب و تواضع، به منظور قدردانی از زحمات موثر شما در امر خدمت رسانی و فرهنگ سازی به جامعه ورزشی؛ این لوح سپاس تقدسم محضر ایثار گرانه شما میگردد.

از خداوند منان خواستارم همواره در این کسوت با عزم راسخ جهت خدمت به مردم غیور ایران اسلامی با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه دنیوی و رستگاری اخروی در گام دوم انقلاب اسلامی تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) موفق و پیروز باشید.

حمزه محمدی
امام جمعه شهرستان قدس