آئین اختتامیه و برگزاری آخرین کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی پیش از ازدواج در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حسن پارسافر رئیس اداره در ابتدای این مراسم ضمن عرض خداقوت و خیر مقدم به حاضرین بیان کرد: دوره تابستانی مهارت‌های زندگی “پیش از ازدواج” ویژه نوجوانان و جوانان دختر  به‌ منظور غنی سازی اوقات فراغت تابستانه این قشر توسط امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان با همکاری فرمانداری، اداره آموزش و پرورش، مراکز مشاوره تفکر و بهروزان تشکیل شده است.

حسن پارسافر با بیان اینکه در این طرح آموزشی تابستانه ” ۴۰ کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی پیش از ازدواج، ۲۰ کارگاه اشتغال و بیش از یکصدو شصت مشاوره فردی” توسط مدرسین و آموزشگران مجرب برای مخاطبین اصلی با هدف دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی متقاضیان صورت گرفت است.

در ادامه لیلا حقیقی مسئول امور فرهنگی و جوانان با اشاره به شرکت بیش از یک هزار هنرجو در این طرح تابستانه بیان کرد: کارگاههای آموزشی مهارت های زندگی این قابلیت را دارد که فرد را در برابر آسیب های روانشناختی نظیر افسردگی، استرس، اضطراب و آسیب های اجتماعی نظیر خشم، اعتیاد و خشونت تقویت کند و اجرای اینگونه کلاسهای آموزشی را بعنوان راهبردی ترین برنامه برای ارتقاء «سواد سلامت روان» جامعه موثر دانست.

شایان ذکر است در این رویداد فرهنگی غلامی مسئول امور بانوان فرمانداری، نمایندگاه امور جوانان ادارات آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، موسس و مدیر مرکز مشاوره خانواده ی سلامت بنیان، مدیر مرکز مشاوره تفکر و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند.