کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج با محوریت آشنایی با مهارتهای خودشناسی با حضور حقیقی مسئول امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرقدس تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ کارگاه آموزشی ” مهارت های پیش از ازدواج” به مناسبت گرامیداشت “سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران” با هدف گسترش راهکارهای ازدواج آسان و افزایش آگاهی جوانان در رابطه با مهارت‌های زندگی، با همکاری مرکز مشاوره تفکر برگزار شد.

دکتر افشار مدرس این کارگاه، با تاکید بر خودشناسی و شناخت بهتر خویش، گفت:  زوجین با درک احساسات، اعتقادات و شناخت نیازها  و درک متقابل از یکدیگر بهتر می‌توانند تصمیم گیری کنند.

وی افزود: افراد با توجه به شناخت از هدف خود، تفکر و انتخاب معیار مناسب و درک بهتر از شناختها می‌توانند در انتخاب همسر بهتر تصمیم گیری کنند و با توجه به نقاط قوت و ضعف و معیارهای خود در انتخاب همسر تلاش‌های لازم را انجام بدهند.

در کارگاه فوق مباحثی از جمله آشنایی با مهارت‌های خودشناسی،آشنایی با مبانی ازدواج ،مشاوره پیش از ازدواج،آسیب‌های قبل از ازدواج ، انتخاب همسر و معیارهای آن و راهکارهای تسهیل موانع ازدواج نیز مورد گفتگو قرار گرفت.