مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: شهر قدس می‌تواند در طرح آمایش سرزمینی قطب توسعه و مدال‌آوری ورزش ژیمناستیکی کشور شود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با روسای هیات ورزشی و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ودیگر مسئولین در سالن جلسات فرمانداری قدس ظهر امروز برگزار شد.

علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: شهرستان قدس ظرفیت‌های بالایی در حوزه نیروی انسانی دارد و عوامل مدیریت شهری در میدان عمل توسعه زیرساخت‌های ورزشی بوده و همکاری‌های موثری در افزایش سرانه‌های  ورزشی دارند.

وی گفت: باتوجه به اینکه هر سه‌شنبه یک طرح ورزشی در استان تهران افتتاح می‌شود، حال ورزش استان تهران نسبت به گذشته خوب شده اما لازم است با همدلی و مشارکت هم افزا میزان سرانه‌ها را افزایش داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه سه نفر از پنج نفر اعضای تیم ملی رشته ژیمناستیک از شهر قدس هستند، گفت: شهرقدس می‌تواند در طرح آمایش سرزمینی قطب توسعه و مدال‌آوری ورزش ژیمناستیکی کشور شود و باید ظرفیت تخصصی این رشته را افزایش داد و از آن حمایت کرد.

مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا از ۲۳ اردیبهشت لغایت۳۱ اردیبهشت در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در حالی در شهر تاکسند ازبکستان برگزار می شود که محمد رضا خسرونژاد، همومن جعفری و علی اسدی همراه با تیم ملی در این آوردگاه شرکت خواهند داشت.