حسن پارسافر گفت: نحوه برنامه‌ریزی منظم در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید به گونه ای صورت گیرد تا هر فرد با هر سلیقه‌ای که دارد، بتواند  اوقات فراغت را در تابستان بر اساس علایق خود انتخاب نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حسن پارسافر در نخستین جلسه تخصصی کمیته غنی سازی فراغت نوجوانان و جوانان که با حضور نمایندگان تام الاختیار ادارات تشکیل شد، ضمن اهتمام به ساماندهی امور جوانان بیان کرد: شهرستان قدس دارای پتانسیل و ظرفیت های بالقوه ای است که جوانان می توانند از آنان به نحو احسن استفاده نمایند و لازمه این امر احصاء نیاز جوانان در مناطق مختلف و هماهنگی و پیگیریهای لازم جهت تحقق این مهم است.

حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهبود در شیوه گذراندن اوقات فراغت و سوق دادن نوجوانان حاشیه شهر به فعالیت های فراغتی سازمان یافته و بهره مندی از امکانات ورزشی،آموزشی، فرهنگی، نقش مهمی در شکوفایی استعداد ها و افزایش نشاط، شادابی نوجوانان و جوانان خواهد داشت که این امر نیازمند هم افزایی و هماهنگی دستگاه های مرتبط شهرستان می باشد.

در ادامه مقرر شد کلیه ادارات عضو کمیته برنامه های فراغتی پیشنهادی خود را ظرف مدت یک هفته کاری تجمیع و به صورت مکتوب به این اداره ارسال نمایند.